Inkööp!

Ska snaart käka jordgubbar, melon o lite chips och sådära. Men uppdateringen idag har väl vart bra? det kommer nog vara så hela påsklovet, om jag har tid dåra!

in mamma hade beställt en chockrosa mysdress, wihoo! Haha jag hade tyvärr redan köpt en kofta som var nästan likadan, men well well.. Jag kanske säljer den på bloggen då..? vad tycker ni om det?

 Här är den iallafall (jooo, pallar inte ta kort på byxorna men de är ju samma färg och med ett såndär band längst ner så att de blir tighta typ..:S):



på den jag köpte stog det inte pink, men aja hihi typ samma :)



jag kan inte låta bli att ta kort... OMG JAE EGO :( hihi ingen nyheet
asso min tumme är heeeelt fucked-up så strunta i den..

Kommentarer
Postat av: Kaisa - Hästar, humor och One Direction

Sv: mm håller med, zayn e snygg :) men niall e snyggast hähä ^^

2012-04-05 @ 23:03:11
URL: http://kaisasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0