Min åsikt om piercing!

Skriver av mig lite hihi..

De är såå många ungdomar som nu tar piercing på alla möjliga ställen. Några tar de för uppmärksamhet vilket är en sjukt dålig anledning, men man ska ändå inte göra en stor grej av de. Jag tog tex hål i öronen när ja va 6-8 månader tror ja, så om mane tex 14 vrf får man inte ta högre upp i örat av sina föräldrar? Varför får de flesta ta öronpiercing, men inte läpp-piercing? Ja tkr såklart man ska tänka genom sitt beslut noga o så, men ja kan inte se nån anledning till att inte få? Speciellt om man får i örat som de flesta.
De flesta föräldrar tycker att de ger vissa 'signaler'.. Själv e ja inte säker på om ja fattar de. Föräldrar tycker att de förstör kroppen, de är bara ett litet hål? Precis som man kan ha i örat? MAN LEVER FAKTISKT BARA EN GÅNG.

Vissa föräldrar tänker bara på de som "förstör" kroppen utifrån o inte inifrån som t.ex en viss mängd socker osv? Hjärtattacker kan man få om mane överviktig, så varför inte handskas med de?

Man ska åtminstone förtjäna att få en piercing? Inte va sådär enkel o orrig. Man ska ha piercing om man tkr de fint eller nåt, inte för att alla hade o man ska känna sig tvingad för de. Om man inte gör en stor grej av det, blir det inte en stor grej lixom. Hihi de låter cp men asso de är inte så woooow om man tar..

Jag vill själv ha piercing, men ja har inget behov av de direkt? De finns viktigare saker att tänka på än piercingat o utseendet o allt.

Som ja o bojana snackat om, med utseendet kan man komma så jävla långt att de inte är sant. De är inget positivt heller. De är personligheten o insidan som räknas people!

Min åsikt, hata ej, puss & hej<3

Hihi fin bild ja hitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0