Ögonbryn: smala eller tjocka?

asso måste ba ta upp dehär på min blogg så att alla vet vad jag tycker. Folk har så jävla fula ögonbryn nuförtiden. De rakar av o ritar ett litet streck, eller ett som ser ut som en jävla tråd. Eller typ sån där upp o ner vänt V. HAHAH asso såååå fult. Det är iaf min åsikt. Det är fint med naturliga, sånna där måsvingar (?) och tjocka. Så jävlaaa fiiint. Asso dethär är min åsikt, så just sayin'. Själv har jag märkt att ögonbryn förändrar ens utseende TOTALT. Ja provar olika ögonbrynsformer och ser ut som olika personer. Det är riktigt sjukt faktiskt. Jag tycker bara att dagens ungdom borde tänka på de, att inte ha sånnadär fuuula & smala ögonbryn. De ska se naturligt ut. Tro mig, ingen kille gillar de. Inte för att ni ska bry er om vad killar o andra tkr, men de är ba ett tips.




jämför.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en fortsatt trevlig Söndag! :)

Bloglovin byte??

2012-04-01 @ 17:56:31
URL: http://franvalptillvuxensmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0