Börjar blogga igen nu då!

Jaa asso ja slutade typ blogga eftersom ja va i Dubai, ja behövde ta igen allt ja missade med skolan och så att jag typ glömde att blogga. Men nu ska ja börja igen! Ska försöka stt göra minst ett inlägg per dag ifall jag kan:)
Iallafall sitter jag nu med varm choklad, grädde (av de som var kvar när jag och Sara hade grädd krig hahahahah bilder kommer sen), marshmallows och kakao pulver! <3 bild kommer senare i inlägget! Idag har jag inte gjort nåt speciellt utan bara vart hemma på iphonen och iPaden o chillat sådär;) imorn fyller min syster år! Hahah grattis älskling! Men iallafall så har jag nåra planer imorn, äta tårta, åka till stan, plugga o sedan tona håret! <3 måste plugga på vår biologi och engelska läxa :thumbsdown:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0